Swakopmund - Reisverslag uit Swakopmund, Namibië van Hidde Bruinsma - WaarBenJij.nu Swakopmund - Reisverslag uit Swakopmund, Namibië van Hidde Bruinsma - WaarBenJij.nu

Swakopmund

Door: Hidde Bruinsma

Blijf op de hoogte en volg Hidde

21 Oktober 2015 | Namibië, Swakopmund

Wij hebben vandaag een rustdag in Swakopmund, Dit ligt aan de de kust. Wij zitten in een hotel met goede wifi. Gisteren zijn wij hierheen gereden op asfaltwegen door de Kalahari woestijn Het landschap werd steeds kaler en de temperatuur steeds hoger tot bijna 40 graden Zo 'n 50 kilometer voor de kust nam de temperatuur snel af tot 20 graden.

• 21 Oktober 2015 - 16:01

Sytze:

hoi Hidde,

hoe is het in Swakopmund.ken ze daar wel kaarten!!

Sytze

• 21 Oktober 2015 - 17:04

Bouke En Tineke:

Mooi dat we weer wat van je gehoord hebben. Vandaag dus maar even zwemmen in zee.
    Hier in Joure geen bijzonderheden. Groeten en verder een plezierige reis.
    Bouke en Tineke

• 24 Oktober 2015 - 17:10

Elske:

Hast dochs wol even iten yn dat fishrestaurant op it ein fan de pier yn see. Is it beste fan Swakopmund. Wy sille jûn baarch ite op de frywilligersjûn fan de FB. Succes fersekert.